Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~jokerpol | użytkownik

imię i nazwiskoPavel POL Krupa adresrybnik, staines, polscavenger@gmail.com zarejestrowany04.02.2008 @12:33:23 ostatnio na stronie28.04.2017 @02:12:35

POL. Wciąż młody artysta. Początki twórczości zauważalne w dzieciństwie. Mieszka w Rybniku. Ukończył Uniwersytet Śląski w Katowicach filia w Cieszynie. Zajmuje się fotografią, grafiką komputerową oraz malarstwem abstrakcyjnym i bliżej niezidentyfikowanym jego rodzajem. Experymentuje z farbą, drewnem, metalem. Tworzy instalacje. Współtwórca Niezależnej Grupy Plastyków ABRAF.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwABRAF Gadu-Gadu3431696
digarty36 komentarze405 posty na forum2

komputer / sprzęt
duuuuużo vina ...

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~tomtom14    25.07.2010 @16:53:07
Dzięki bardzo. Bardzo cenię sobie szczerość. Myślę, że usunę tego piłkarza. Już wcześniej miałem pewne obiekcje to tej fotografii. Dzięki i pozdrawiam.
~KarolinaStopyra    15.07.2009 @20:00:48
dzięki za obserwacje
~glamourcia    10.07.2009 @15:41:03
hm.. dzielnica w Paryżu, la Défense, schody przy łuku

pozdrawiam!
_______
la tristesse durera toujours
~lynxlynx    10.07.2009 @13:52:47
spasibadobry człowieku
_______
Poniżej Krytyki http://www.digart.pl/zoom/4658104/Ponizej_Krytyki.html
>>>Matrix gwałci podprogowo<<<
folio http://lynxart.carbonmade.com/
~zubak    06.07.2009 @15:28:00
Dzieki
~noisemaker21    01.07.2009 @09:51:34
Dzieki wielkie
Super profil... Jestem pod wrazeniem Twoich prac...
_______
noisemaker21
~gambitt    30.06.2009 @20:37:53
Bardzo dziękuję, pozazdrościć pasji ....pozdrawiam
~kaazia    29.06.2009 @01:03:25
a dziękuję
~bolesnedisco    18.06.2009 @05:08:37
oj jak całe życie THX
~Kimonek    15.06.2009 @18:17:09
pozdrowionka :D
~agnieszQa    15.06.2009 @17:24:47
dzieki
~bombell    28.10.2008 @01:14:03
Hundertwasser House w Wiedniu ! widziałem i byłem Jest mega !
_______
:- .......
~takaIniewinna    28.10.2008 @00:44:13
Myślałam ze stad znasz moje imię i nick z przeszłości...jak nie to skąd??;>
~takaIniewinna    28.10.2008 @00:34:41
szczegolow sie czepiasz-choc wiem diabeł tkwi w szczegolezdjęcia w katedrze byly zakazane więc nie było czasu na kadrowanie

Ps.: Proust25 - inwigilacja jakaś była??
~takaIniewinna    23.10.2008 @14:26:47
słucham?? my się znamy??
~takaIniewinna    23.10.2008 @13:37:31
Hmm Dziękuję za ocenę ale komentarza nie rozumiem:P
~vandal1125    22.10.2008 @00:29:33
Zdieki za komenta
_______
ęce pęce sobie krencę
^EssiDaven    21.10.2008 @19:37:49
_______
szukam pracy i mieszkania we wro . przygarnij kropka.
~hekate15    19.10.2008 @01:42:54
malarskie?? thx
_______
And please just stop talking, cause they won't find us if you do
Oh those silly boys in blue, they won't catch me and you...
and sometimes i hate u.
~photographer1    19.10.2008 @01:38:33
jeszcze tego nie widziałem ale mam nadzieję że tak
~deggial    19.10.2008 @01:26:28
dziekuje i dobrej nocy zycze.
~Anahitta    20.08.2008 @11:54:09
Dziękuję
~colop    20.08.2008 @11:36:17
czego ?
_______
Oceniam twoją pracę ? Oceń też moją :D
~dezyderata    10.08.2008 @19:33:02
hehe dziekuje zastosuje sie do "winnych" zaleceń
_______
odczuwamy trochę kaca,
że co było, to nie wraca,
~grraffit    09.08.2008 @02:00:38
prawie sasiedzi ale jedna rzecz mnie poruszyla. Ty mieszkasz na lotnisku!
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt